Lunch med humanistsnack

 

Välkommen att luncha med humanister torsdagen den 10 september kl. 11:30 – 13:00 på Bagdad café. Det ligger 1 trappa upp i Medelhavsmuseet, Fredsgatan 2. Ingen anmälan behövs – det är bara att dyka upp. Kom i tid, så slipper du förhoppningsvis hamna i kö till beställningen.

Hoppas vi ses!

Cecilia Nordén och Margareta Wiberg Roland
(ledamöter i Stockholmsstyrelsen)

One response to “Lunch med humanistsnack

  1. Till Cecilia Nordén och Margareta Wiberg Roland
    Hej
    Jag har varit på lunchmöten ett antal gånger och det har varit trevligt, men tidpunkten 11:30 tycker jag är olycklig, speciellt på Bagdag Café. Sist såg jag minst 10 personer vända när de såg kön. Om de var Humanisterna vet jag inte, men ändå.
    11:30 kan vara lämplig lunchtid för dem som förvärvsarbetar, men det verkar inte vara många av deltagarna som gör det.
    Jag föreslår ni väljer klockan 13:00 fortsättningsvis!
    Staffan A. Persson

Kommentera

